5. srpna 2016

#SummerVibes ...

Přijde Vám tohle léto normální ??? Mně tedy moc ne. Jak tak pátrám vzpomínkami do blízké minulosti, tak si nevzpomínám, že by bylo třeba týden teplo. Počasí je fakt divné a nebo je divné léto?! V jednu chvíli nemůžete dýchat, jaké je teplo, druhý den si musíte vzít koženou bundičku a kalhoty, protože je mínus 50 stupňů, potom vytahujete holinky, protože leje, jak kdybychom byli v Anglii. No fakt hrůza. 

" ... beru kafe, je brzy ráno, otevírám dveře na zahradu, neberu si ani boty a jen tak po zahradě chodím bosa, nohy mám tak trochu ledové, protože je ranní rosa. Sednu si do křesla, pozoruji mraky, protože to na létě mám také ráda. Vždy když přijde nějaký obří mrak, tak si s fantazií trochu hraji a říkám si, jaké postavy / zvířata / věci tam vidím. Tohle dělám už malinka ... "

Co krom toho ležení, pozorování mraků s bujnou fantazií jít napsat nějaký článek :).
Vůbec mě nenapadá, co bych mohla dnes napsat za článek, ale jelikož projíždím mobil a vidím tam dost fotek různých drinků, káviček, domácích limonád atd., tak jsem řekla, že tento článek bude věnován právě drinkům :).
Na létě také miluji to, když mám čas a mohu vyrazit se svými nejbližšími někam do kavárny nebo zkrátka někam, kde dělají mé oblíbené pití. Nejsem si jistá, jestli mám vůbec oblíbené pití, protože těch oblíbených pití, je docela dost. Tak, kde bychom začali... mojito, aperol, káva snad na všechny způsoby, krom nějakého turka atp., domácí limonády, domácí ledové čaje ... no asi tím raději skončím, protože bychom tu možná byli docela dlouho. 
Zkrátka objednáte si něco, co Vám chutná a s dotyčnou osobou vydržíte hodiny a hodiny si povídat. 

Co mě docela štve je to, že do každých limonád ser** cukr, když je to třeba domácí jahodová a cukr v tom, to mě dokáže vážně naštvat. Jahody jsou už sladké až až a ještě v tom jsou cukry. Většinou mi servírka řekne, "ale tam je třtinový"... Hmmm, nic se nemění na tom, že v tom je cukr. 
Na létě mám ráda to, že máme možnost vybírat z velkého množství ovoce a dělat si třeba doma své limonády a nebo smoothie. Už asi tak 10 dní říkám, jak si vytáhnu smoothie maker a na snídani si budu dělat smoothie. Hmmm, to bych ale musela mít nakoupené nějaké to ovoce,ať už zmražené a nebo čerstvé. 

"beru kafe ... sakra, už tam nic není, tak nic, ale nové si nejdu udělat, protože jsem asi líná, hezky se mi sedí a sluníčko začíná krásně hřát, tak toho musím využít, protože co kdyby se náhodou za chvíli zase zatáhlo..."

V létě snad vypiji nejvíc vody, než v jakékoliv jiné roční období. Ne kvůli tomu, že je teplo, ale kvůli tomu, že si do vody mohu naházet ovoce, přidat čerstvou mátu, udělat si čerstvou melounovou limonádu atp. A NAVÍC, žádné cukry :). 
Je u Vás také posedávání s nejbližšími u nějakého pití  zařazeno mezi oblíbené letní aktivity :)?

" ... nějak mi nevyšlo to, že článek bude na blogu už ve čtvrtek ... je pátek ráno, já opět popíjím svojí ranní kávu a za chvíli se budu muset zvednout a jít ze sebe udělat člověka, dneska jsem taková asistentka mé milované sestřičky, protože zítra se vdává a já jsem její svědkyně, tak už mě má asi 3-tí den za sebou po ruce ... dneska si ještě chci vyzkoušet, jak mi to zítra bude slušet, tedy doufám, že budu vypadat k světu, avšak nikdo nesmí být hezčí, než nevěsta :), už se těším, je to má první svatba a hned jsem v roli svědka ..."

Mějte se krásně, užijte si víkend :-*.

Ps: "na svatbu přijedete Kačenka fotit, tak předpokládám, že určitě nafotíme nějaké fotky, které využiji na nějaký post na blog."













Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Twitter denysek28
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

2 komentáře: