31. srpna 2016

Vybrala jsem nový podzimní outfit ...

... nějak nemohu spát, a než se vyhrabu z postele, tak bych napsala článek, který se týká stránky www.rosewholesale.com , ze které jsem si vybrala pár super kousků do svého šatníku. Víte, co mám na těchto stránkách ráda? Že když si objednáte nějaké oblečení, tak je hodně malá pravděpodobnost, že potkáte ve svém městě někoho, kdo má na sobě úplně to samé. Navíc, když máte opravdu vážně něco hezkého, tak všichni vyzvídají, odkud to vůbec máte :).
Nechci Vám ukazovat konkrétní fotky, co jsem si vybrala, ale spíš Vám ten vybraný outfit tak nějak popsat. Až mi balíček přijde, tak bude článek s novým outfitem.

Mrněte na tyto stránky, SLEVY, SLEVY, yaaay.
http://www.rosewholesale.com/?lkid=337792 , ALE NE, ŽE SI VYBERETE TO SAMÉ :D ... dělám si z vás srandu, každý má jiný vkus a určitě se tento outfit nesejde, tak jdeme na to.

Vybrala jsem si takový krásný žlutý kabátek, no nebo lépe řečeno je hořčicové barvy. Nevím, jestli se mi to jen zdá, ale přijde mi,  že má 3/4 rukáv. Je to takový cardigan, a já cardigany miluji !!! Prostě volné věci, to je pro mně.
K tomu jsem si vybrala úplně úžasnou hnědou kabelku, která má takový jiný tvar, než každá druhá kabelka, kterou ve městě potkáme. A je to taková ta krásná hnědá - camel barva.
Asi víte, že mám ráda náhrdelníky, ten jsem si také vybrala, ale nejsem si jistá který, protože mám vybrané dva. Jeden stříbrný a jeden černý. Možná do košíku přijdou oba dva.
Abych pod tím kabátkem nebyla nahá :D, tak jsem tam našla super bílou košili, které nemá rukávy, takže na babí léto s tímto kabátkem je jako dělaná :)...

Už se nemohu dočkat, až mi věci z této stránky přijdou a hlavně až bude na nové kousky počasí :).
Já si teď jdu ještě dobalit, dát si kafe, musím do města a ještě pár věcí zařídit / nakoupit a můžeme jet. Jinak doufám, že jste přežili první školní den, ať už na základní škole nebo poprvé na střední či vysoké. :) Užívejte ještě krásných dnů.


Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

Žádné komentáře:

Okomentovat