14. srpna 2016

Svatba ...

... chce se mi brečet. Sedím v tramvaji, den před svatbou a představuji si, jak to všechno bude probíhat a jak to bude všechno krásný a jak si oba dva řeknou ANO a všichni budou na měkko. Nooo a já jsem na měkko už teď, už jen při té představě mám knedlík v krku a vím, že budu brečet...

... 01:00 zvoní mi telefon "Kačenka". Yaaay, konečně přijela. Na svatbě bude mít dvě role, bude jako fotografka a bude také jako můj doprovod :). Musíme si toho tolik říct, ale už jsou dvě hodiny, mohly bychom jít spát, protože nás čeká dlouhý den ... právě jsou tři hodiny a já vůbec, ale vůbec nemohu usnout. Jsem z té svatby lehce nervózní, na svatbě jsem nikdy nebyla, ano čtete dobře NIKDY a rovnou jsem v roli svědka. Pořád se převaluji sem a tam, zatímco nevěsta si v klidu nahoře spinká :)).

... 06:00 crrrr crrrr BUDÍK. "nééé ještě chvíli" ... žádný takový, máš práce až až, takže vstávat, udělat snídani a jde se na to !!! Co žeee už je 6:45 ? Musím se začít připravovat, sakra, co jsem dělala těch 45 minut ?!

"Denýýý, běž otevřít, to bude asi kadeřník" ... otevírám, zvu kadeřníka, vizážistku a všechny potřebné domů a já si mohu jít rychle udělat vlasy. Achjooo, dneska mi ty vlasy vůbec nejdou udělat tak, jak si je dělám vždycky. To bude něco ... vlasy hotové, ač ne podle mých představ a může se jít na make-up ... "božeee, vypadá to, jak když jsem se nikdy nemalovala řasenkou, vidíš to jedno oko, to je šílené" ... no nic neřeším to, musím se rychle obléct a jít pomáhat nevěstě do šatů ... hurááá, nevěsta je po hoooodně dlouhé době hotová a je krásná !

... už přijíždí první hosté, takže mým dalším úkolem je - vítání, rozdávání rýže pro štěstí a kapesníčků na slzičky, k tomu všemu musím všechny "opíchat" :D, protože všichni musí dostat myrtu a vývazek. Zabírá to dost času, do toho přichází ženich se svým svědkem a hledají výzdobu na auta. Zmateeeeek, ale zatím vše stíháme. Hosté si mezitím nabízí nějaké ty jednohubky a něco k pití. 

Vše je hotové, takže klidně můžeme vyrazit. Ne počkat, ještě společná rodinná fotka a teď teprve můžeme vyrazit. Sakra, mamka se zasekla lodičkami v kanálku, který máme před domem, urvala si podpatky ... lodičky nejdou vyndat ... vyrvali jsme kanálek, boty jsou venku, taťka podpatky mlátí o zem, aby se vrátili do původní pozice ...  nevěsta je ve stresu, že to nestíháme. Klídek, akorát jsme odlehčili trošku ten "stres" :DDD.

Hurááá a jedeme. Ségra vypadá vážně úžasně !
Sakra proč brzdí ??? Kdo to vstoupil do té silnice ??? A jééé, ženichovi uletěl klobouk z auta, ale nám srdce drží, jako židovská víra  :DDD ... a jsme tu. "Poprosím svědka nevěsty a ženicha, ať jdou za mnou. Vezměte si občanky a pojďte se mnou." Moment, mám kabelku u mamky, musím ji najít ... Ok, teď už můžeme jít.

Všichni se řadíme a můžeme jít na to ... a teď je na řadě nevěsta ... sakra, sotva začala hudba a už se mi chce brečet. Nee nebreč, nemáš u sebe ani kapesník. Dobře tedy, oddávající má proslov a já brečím, tvářím se jak na pohřbu a popotahuji, jak největší hnusák :DDD .... svědek ženicha mi podává kapesník, haha, přijde mi to vtipné, protože ty rozkošné růžové, navoněné kapesníčky na slzičky jsem všem rozdávala a sama ho nemám. A je to tady, nasazují si prstýnky a já bulím, jak nikdy. BOŽE TO JE ÚŽASNÝ, TAK DOKONALÝ !!! Teď je na řadě přípitek s rodiči a se svědky a gratulace. "Ať Vám to klape, jste úžasní, gratuluji" ... rýže a bublinky létají vzduchem a já zase řvu, ale když ono je to tak dojemnéééé. Přichází dlouhé focení ... všichni už mají hlad, tak sakra, "kdy už bude oběd"  :DDD ... jsme po obědě a já se ihned chopila cedulky "kdy bude dort", kterou celou dobu ukazuji na ženicha s nevěstou. ANOOO, já se dočkala, dort je tu !!!

TANEČKY, JÍDLO, PITÍ, ZÁBAVA, ŠTĚSTÍ LÉTAJÍCÍ VZDUCHEM, SMÍCH Z KAŽDÉHO STOLU, TOMBOLA atp.

Tak to je fakt sranda. Prodávám tombolu a když už jsem u toho, tak jsem si nakoupila několik lístků. Docela dost jsem jich měla výherních, všichni si ze mně dělali srandu, že když jsem ji i balila, tak jsem si připravila výherní lístky :DDD, ale smůla, ty lístky balila ségra. No a co jsem tím chtěla říct? Víte, co jsem vyhrála ? TANEC S ŽENICHEM. Tak pojď švára, rozjedeme to, parket máme jen pro sebe :DDD ...

BYLO TO ÚŽASNÝ, všechno se povedlo, i to počasí nám přálo, protože přecházející dny bylo fakt hnusně a pršelo. Takže ještě jednou, ať jste šťastní až do smrti !!!






"Mrtvá nevěsta Tima Burtona" 
"To říkám, tvářím se, jak když někdo umírá ... ale nééé, i jsem se smála, ale to zrovna nikdo nevyfotil :D"

















Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

4 komentáře:

  1. Svatba je vždy krásný zážitek :) Mě jedna čeká příští léto, také se strašně moc těším ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fotka "Mrtvá nevěsta Tima Burtona" je fakt bezvadná. Dovedu si představit, jak visí někde v galerii na nějaké výstavě.

    Story by NikaV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi strašně líbí, chci si ji nechat vyvolat :). Naše fotografka Kačí je Šikula :)))...

      Vymazat