29. srpna 2016

www.esprit.cz ...

...určitě to znáte, když je krásný den, sluníčko svítí, Vy z něj nasáváte energii, valíte se na zahradě, popíjíte své oblíbené kafe a přemýšlíte, co nového by jste si koupili do svého šatníku. Jelikož se pomalu, ale jistě blíží milovaný podzim yaaaay, tak bych si chtěla koupit nějaké kousky a vytvořit tak nový #AutumnOutfit.
Projíždím internetem a sjíždím různé e-shopy atp., až jsem se dostala na stránky esprit.cz.



Na podzim bych rozhodně chtěla nějaký hezký nový teplý svetřík (já vím, nedávno jsem si nový svetr koupila), ke kterému bych si vybrala nějakou kabelku, ALE ... je Vám jasné, že když si kupujete novou kabelku, že k nim NUTNĚ potřebujete nové boty (ale žádný strach, na stránkách mají i boty, znovu yaaay). Ach ty ženský !!! Ale kdo by se mnou nesouhlasil, že? Možná někdo, kdo módě vůbec, ale vůbec nerozumí !!!

Když jsem projížděla sekci svetrů, tak jsem se do jednoho zamilovala a řekla jsem si "aaaa, to je prostě MUST HAVE" ... :DDD ... jenže se obávám, že jsem větu "aaa, to je prostě MUST HAVE" řekla snad u všech věcí, které se mi líbily a na podzim by se hodily. Já vím, já jsem vážně SHOPAHOLIC a měla bych se jít léčit, jenže to prostě nejde, já tu módu miluji a nejraději bych nakupovala každý den. Sakraaaa, napište mi někdo, že jste to samé, co já, nenechte mě v tom, prosíííím.

Na této stránce, se rozhodně můžete nechat inspirovat. Naleznete tam snad všechno ... od módy pro ženy, muže, děti až po bytové doplňky. Dále také věci na pláž / věci pro maminku / obuv / trendy a všemi milované SLEVY.

Mimo jiné, jsem blázen i do nakupování dekorace do bytu. Neustále si přidělávám poličky s dekorací, pořád kupuji nové a nové svíčky, i když je už nemám kam dávat. OOO božeee, teď jsem vjela do této sekce a ty krásné deky. No prostě na podzim, jak dělané ... udělat si kávu / čaj, zachumlat se do té krásné deky a číst nějakou knížku a nebo sledovat oblíbený seriál, či si pustit oblíbený film.

Na jejich stránkách se mi líbí to, že když například chcete hledat nějaké tričko, tak Vám vyjede bůh ví kolik další podkategorií, ve kterých se trička třídí na - jednobarevné / s potiskem / s dlouhým rukávem / topy / pruhované trička atp ...

Mrněte se na tyto stránky a dejte mi vědět, jestli se Vám nějaké kousky líbí. Mějte se krásně a příště u dalšího článku "Month in picture" ...


Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

Žádné komentáře:

Okomentovat