22. září 2016

Podzimní outfity ...

Ooh ano, je to tady, můj milovaný podzim !!! Už i Facebook ví, že ho miluji a proto mi hned při načtení FB stránky hlásí "podzim je tu" ... kdo by to nemiloval ... jen tak si jdete, posloucháte písničky, jdete na procházku, cítíte ten příjemný podzimní vzduch, pozorujete poletující listy a je to prostě boží !!! Ještě čekám na to, až budu moct projít každou hromadou listí, kterou tak poctivě technické služby shrabou :DDD ...Když začíná ten podzim, tak je velmi důležité, abychom si nakoupili pár nových podzimních kousků do svého šatníku. OOO ANO, JE TO VELMI DŮLEŽITÉ, já už tak učinila a jestli Vy ještě ne, tak to koukejte rychle napravit ! A nechte mě být, nakupování miluji a Vy to víte, takže žádné komentáře "ty jsi hrozný SHOPAHOLIC", už to o sobě bohužel vím. Těším se, až Vám ukážu, co jsem si zase nakoupila. Ano, zase jsem nakupovala :D,  i když po každém novém kousku ve skříni řeknu "nemám toho nějak hodně už" ??? A naopak, když si ráno vybírám, co si vezmu na sebe tak řeknu "sakra, co si mám obléct, však v té skříni nemám vůbec nic" a když něco vyberu, tak se mi stejně k tomu nehodí boty a když né boty, tak určitě něco jiného. Minimálně 3 x se převleču, než někam odcházím :D ... M I L U J U M Ó D U !!!

V dnešním článku bych Vám ukázala pár podzimních outfitů, které mám moc ráda, kterými se můžete nechat inspirovat, dám jich sem opravdu jen pár, jinak by jste se z toho zbláznili :). Na podzim strašně ráda nosím koženou bundu, podkolenky a nějaké šaty, zrovna při dnešním nakupování jsem si jedny koupila a asi je už nesundám, i když ... když jsme šli večer v té zimě, tak jsem málem umřela. Jenže, co si oblékat, když přes den je fakt krásně a večer budete umírat zimou. Asi si řeknete, že jsem divná, ale raději budu večer chvíli klepat kosu, ale budu mít na sobě ty super šaty, které jsem si fakt zamilovala a budu vypadat alespoň trochu k světu, protože zahalená budu chodit celou zimu :) #BLOGGERLIFE :D !!! Na zimě zas miluji, když mám svoji milovanou parku / kabát k tomu si nasadím kulicha a omotám se dokola tou úžasnou obří šálou.

...

 Klobouk C&A
Pončo New Yorker
 Kalhoty Kik
Kabátek Tally Weijl
 Bunda New Yorker
Kalhoty Kik
  Kalhoty New Yorker
Svetr butik
 Vesta New Yorker
Kabelka Deichmann
Sukně H&M
 Bunda Zara
Šála ???
Sukně H&M
Boty H&M
 Svetřík H&M
Sukně Terranova
Boty Hunter (kdo by nemiloval déšť :D)
Kalhoty Cropp Town
Tričko H&M
Bunda Zara
 Vesta Zaful.com
Šaty Mohito
Bunda Zara
Psaníčko Rosewholesale

Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

4 komentáře:

  1. Jak jsi spokojená s tou vestou od Zaful? Vypadá na fotce hezky, trochu se bojím objednat od nich věci kvůli kvalitě.. máš toho víc? Odpovídá to popisu a sedí? :) Děkuji :)
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem článek o Zaful v sekci fashion, se mrkni :)

      Vymazat
  2. Ty jsi snad největší nadšenec do podzimu, kterého "znám" :D :) Outfity jsou moc pěkné!! Užívej podzim :))

    OdpovědětVymazat