3. září 2016

Ranní běh / Chorvatsko ...

.... Crrr crrr 6:30 budíček ! Jenže mně se vůbec nechce, ale jo vstávat a cvičit ! No dobře, chystám se potichu, abych nikoho nevzbudila. Beru si mobil, nazouvám boty a může se vyrazit. Už jsem venku, zapomněla jsem si sluchátka, ale smůla, nahoru už se mi nechce.
... 6:45 běžíííím. Vyběhla jsem na pobřeží, díky, že jsem si zapomněla ty sluchátka. Nejlepší na tom běhu bylo, když racci zpívali, moře šumělo a sluníčko pomalu, ale jistě vycházelo. Doběhla jsem až na molo, kde jsem si lehla a jen tak pozorovala východ sluníčka a užívala si to ticho, žádný lidi kolem, jen pár běžců, kteří stejně byli za chvilinku pryč a ten mořský vzduch, a vůně ryb. I přesto, když u nás v ČR cítím ryby, tak je mi na zvracení.

Uběhla jsem pouze 4 km, ale na začátek si myslím, že dobré. Ze začátku jsem byla naštvaná, protože nemám roaming a ještě jsem si zapomněla hodinky na běhání. Naštvaná jsem byla proto, že mám ráda, když si veškeré údaje, co se týče běhu mohu kontrolovat ... ALE ... byla jsem mile překvapená, protože jsem si stáhla aplikaci od Čez a ta nepotřebuje žádné zapnuté data a i přesto Vám měří kolik jste uběhli a i Vám to ukáže mapku, kudy jste běželi. Aplikace za mě super !!! A k tomu všemu, když běžíte nebo děláte jakoukoliv jinou aktivitu, tak sbíráte body a tím tam přispíváte na dobrou věc ... když doběhnete, tak se Vám načte určitý počet bodů, díky kterým tak přispějete na určitý projekt. Až projekt dosáhne hranice např. 154863 bodů, Čez bude vybraný projekt sponzorovat ... určitě jste v minulosti viděli na tuhle aplikaci reklamu :).

Původně jsem měla v plánu, že půjdu běhat už včera večer, jenže jsme byli všichni tak unavení po té cestě, že se mi opravdu nikam nechtělo. Když jsme přijeli, tak jsme se všichni vydali na pláž, kde jsme si dali kafe a čachtali se ve vodě ... jo to bylo super osvěžení po té cestě. Večer jsme šli do města, kde jsme si dali večeři a viděli, jak sluníčko zapadá. Prostě boží.

... právě sedím na terase, piji kávu a snídám. Za chvíli se možná půjdu slunit, vyvalím šunky na pláži, vezmu knížku a bude to fajn.








Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

5 komentářů:

  1. Krásné fotky, hned bych se tam taky podívala. :) Jinak moc se mi líbí tvůj styl psaní a blog, dávám odběr! :) taky píšu, tak pokud by ses chtěla mrknout, případně mi tam taky zanechat odběr, budu moc ráda. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To ke krása takhle u more po ránu! Užívej!!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné, hned bych si to s tebou vyměnila :)

    OdpovědětVymazat