5. září 2016

Vacay / Chorvatsko ...

... jen tak ležím, hloupu se na vlnách, poslouchám, jak vlny šplouchají a zavírám oči. 5 možná 10 minut přemýšlím, jak se zúčastním odpoledního běhu "wine run" s ochutnávkou vín a láhví pro každého zúčastněného. Dobře, určitě by to byla blbost v tomhle vedru, domu bych asi po svých nedošla. Otevírám oči, chci se přetočit na břicho a sakra ... kde jsou ty bílé kamínky, které jsou u břehu ??? Nevidím na dno, začínám plašit, co když mě bude něco nahánět ?! Nějaký žralok třeba :D a nebo při nejmenším nějaká místní ryba  ... na břeh jsem se dostala takovou rychlostí, že to ani nebylo možné. Jsem takový člověk, který straší sám sebe.

... je 11 hodin a my vyjíždíme do městečka pár kilometrů od toho, kde bydlíme ... a jsme v Poreči. Je zataženo, ale my se zatím procházíme úzkými uličkami a prohlížíme si místní obchůdky. Začíná nám kručet v břiše a tak se zastavujeme v malé restauraci na pizzu. Mé podvědomí do mně hustí, ať tu pizzu nejím, ale já na ní mám takovou chuť, že zkrátka neodolávám. S plnými břichy se vydáváme na jedno krásné místečko, kde se budeme potápět ... hop a jsem ve vodě. Plavu si, pozoruji ryby a koukám, jak bych podplavala jeden útes, ALE ... v tu ránu se rychlostí blesku vynořuji z vody. Srdce mi buší, jako o závod ... co to mělo znamenat ?! Ten černý pták nebo co to bylo, který nás na břehu pozoroval, si jen tak proplouval tím průplavem, kterým jsem se chystala proplout já a vyděsil mě k smrti ... už jdeme směrem k autu, po cestě se ještě zastavujeme u stánku s donutama, které si dávám s nutellou a nechávíám si je posypat kokosem. Dneska pizza, donuty a ještě dva kopečky zmrzliny na závěr skvělého dne !!! Slušný cheat day, ještě že od pondělí začínám zase s fitkem :))).

... v klídku sedíme na terase, když v tom se během minuty zatáhne a je tma. Následně přichází déšť, který je doprovázen bouřkou. Yaaaay, jásám, protože miluji bouřky a pozorování blesků a také to, když se mi ozáří celý pokoj !!! Beru si mobil, že nějaký vyfotím, protože jich je požehnaně. Pokaždé, když se otáčím ke stolu, přichází blesk přes celou oblohu. Prdím na to "jooo Dený, to už jsi mi řekla 3x" :DDD ... bouřka pomalu odchází a já na obloze spatřuji Velký vůz. Další věc, kterou miluji - pozorování noční oblohy.

... vstavat a cvičit křičí na mě budík, který se rozeřval na celý pokoj. Jako skoro každé ráno nazouvám boty, tentokrát beru i sluchátka a vybíhám podél pobřeží. Je krásný den. Polovinu cesty mám za sebou a tak si lehám na kamenité molo a pozoruji, jak slunce vychází. Obloha je zbarvená do všech možných barev, proste nádhera ... na řadu přichází plavky a knížka. Jsme u vody, ihned ze sebe všechno svlékám a vystavuji si sluníčku.

... a máme tu poslední dva dny. Procházíme se městem, pokukujeme po místních obchodech, co bychom si koupili ... z dálky pozorujeme moře, listy kolem nás padají k zemi, mají všechny možné barvy, že by pomalu, ale jistě přicházel můj milovaný podzim?

... je tu poslední den ... odjíždím o dva dny dřív, protože zítra mě čeká koncert Mandrage, na který se neskutečně těším a v sobotu jdu na Mostecké slavnosti. Balím si pár věcí, které na víkend potřebuji. Když tak sedím na posteli a balím potřebné věci, vybavuji si poslední týden, který jsem strávila s nejbližšími a neskutečně jsem si ho užila. Nejlepší bylo, když jsme se vydali na místní diskotéku, která nás nutila vlnit se už na terase, ale když jsme přišli na místo, tak hudba najednou přestala hrát a po lidech, jakoby se slehla zem. Tak jsme si to kráčeli dál a dali jsme si alespoň tu výbornou zmrzlinu u moře :). Nebo také to, když nás majitel apartmánu, jako každý rok pozval na večeři a opil snad každého jejich místním alkoholem "travarica", hnus !!! Každý den bylo něco, myslím, že každý z nás si dovolenou užil :). Dnešní den utekl strašně rychle, celý den jsem se válela u vody a chytala poslední sluneční paprsky. Sluníčko mě vycuclo, ještě že nejsem řidič, že si pustím film, usnu, jako mimino a když se probudím, tak už budem v ČR.

Akorát balíme, věci snášíme k autu a za necelé dvě hodinky vyrážíme. Na jednu stranu se mi domů vůbec nechce a na druhou ano, protože mě čeká ještě pár fajnových dní, než mi začne škola. A teď ještě pár fotek :))).

Juchůůů, zítra Mandrage, v sobotu Mostecké slavnosti - Eddie Stoilow a No Name :))) !!!

























A na závěr má maličkost :D.
Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

2 komentáře:

  1. Nádhera :) Myslím, že opravdu skvěle užitý konec prázdnin :) Navíc už určitě nebylo všude tolik lidí, když prázdniny už všem školákům a středoškolákům skončily :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, do Chorvatska bych se někdy chtěla podívat :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat