28. září 2016

Září ...

... a je to tu, můj milovaný podzim přišel. Třikrát hurááá !!! Nebudu Vám tu vypisovat, jak ten podzim miluji, protože prostě jsem Vám to už tolikrát vypisovala ... dobře, dobřeee, když to tedy chcete slyšet, tak já Vám to znovu vypíšu :D, tak kde začnu ??? Asi u toho, jak poletuje listí, ráno, když jdete do práce, tak cítíte podzimní vzduch, už na sebe oblékáte své milované podzimní outfity, takový to, když jdete na kafe a můžete sedět venku na terase a přikrýt se dekou a povídat si s dotyčným o všem možném... Jeee dál Vás tím už asi nebudu zatěžovat :).

 ... první polovinu tohoto měsíce jsem byla na dovolené v Chorvatsku. Dovolenou jsem si strašně užila, už jsem potřebovala trochu toho relaxu, pořádného sluníčka, slané vody atp.
Z dovolené jsem jela o dva dny dříve, protože jsem šla na Mandrage, na které jsme se neskutečně těšili !!! Cestou na koncert jsme si začali zpívat "tanči, dokud můžeš, tanči, to udýcháš" ... lidé okolo nás mysleli, že jsme už asi trochu cvaklý. Ne, vážně jsme cestou na koncert neměli ani trochu alkoholu a myslím to vážně !!! Koncert jsme si brutálně užili, vykřičeli jsme si hlasivky, napili jsme se, bavili se a taaaak. Nicméně koncert skočil asi v 10 hodin a my domů přišli až ve 4. Druhý den jsme se nemohli vykopat z postele. Za jiných okolností bychom se určitě váleli, ale čekaly nás Mostecké slavnosti, které byly také naprosto skvělé. Na slavnosti jsem šla s kamarádkou, na kterou jsem se těšila, protože se vždycky vidíme jednou za uherský rok (no. vlastně my už jsme potkaly na Mandrage a pak jsme spolu pokračovaly dál a nakonec u mě skončila v posteli ve 4 ráno). Na slavnosti jsme tam šly především na No Name a Eddie Stoilow, a taky dát si něco dobrého k pití a hlavně k jídlu !!! Úžasné dva dny, děkuji zúčastněným :*.

... první polovina měsíce utekla, jak voda a mě čekala už zase jen práce. V kavárně jsem to opravdu milovala, ty naše srandičky atp., B - O - Ž - Í - Í - Í. Už tam bohužel nedělám, přijdu tam maximálně na výpomoc :(, ale i tak se tam vždycky budu těšit. Rozhodla jsem se, že tam budu chodit psát diplomku, tak jsem zvědavá, s čím vždy odejdu domů. Takže mě tam uvidíte doooost často !

... během druhé poloviny září jsem si užila také pár super dní, no asi né jen pár, ale snad všechny zbylé dny v měsíci ! Třeba super výlet do Ústí, večerní posezeníčka, vysedávání v kavárnách ... s kamarády v čajce, s kamarády na Benovi, který bez tak nezpíval a pouštěl playlist :D, ale i tak jsme si to užili !!!! Ano, poprvé jsem byla na Hněvíně večer, bylo to krásný. Sama se divím, že za těch skoro 24 let, jsem tam byla vždy jen ve dne ... navázala jsem pár spoluprací, za které jsem děsně šťastná ... září bylo opravdu skvělé, asi nejlepší za celé prázdniny. Prázdniny od května, to chceš :P.

... je tu  konec září a s koncem tohoto měsíce také přichází škola. Poslední rok studentského života, takže kdo je na stejné vlně - KOUKEJTE SI HO POŘÁDNĚ UŽÍT !!! Do školy se docela těším, ale vůbec né na to učení, ale na spolužáky a také na to, jak si budu do sešitu místo výpisků kreslit. Samozřejmě, že s tím posledním si dělám srandu, já si píšu každou kravinu na přednáškách, jsem prostě pilná studentka :D !!! Co jsem teď napsala, myslím smrtelně vážně :). Takže sejdeme se v pátek ve škole a rovnou od 21 hodin.

... a teď konečně fotky ! ENJOY IT :*
Jo a ještě něco, konečně jsme s kamarádkou začaly chodit zase do fitka, tak si dáváme pěkně do těla, žádný flákání, úplně miluji, když doděláme nějaký cvíčo a jsme úplně mrtvé. Věřte, že s parťákem Vám to půjde mnohem lépe, můžeme potvrdit, žeeee Tery? Ano a stále končím větu slovem "žeee", tak mě nechce žít a ne, opravdu nejsem z Moravy a opravdu nemám moravský přízvuk a ano občas mi vyklouznou z pusy NĚJAKÝ ty spisovný slova, tak mě za to nešikanujte ! :D






 






























PS: "omlouvám se, fotky jsou jsou na přeskáčku, už se mi to ale vážně nechce předělávat, tak snad to přežijete, hehe" ...

Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

1 komentář: