4. října 2016

HARMONYPLUS.CZ - hair jazz / spolupráce ...

HARMONYPLUS.CZ

... předposlední spolupráce byla právě s tímto e-shopem, ze kterého mi přišel balíček, ve kterém byl šampón, kondicionér a maska na vlasy. Tato sada podporuje růst vlasů. Píšou, že tato "kůra" je na nějaký měsíc, nicméně mně šampón atp vydržel mnohem déle. Navíc masku na vlasy stále mám a mám tam ještě tak půlku. Já vím, že tohle Vás úplně nezajímá, kolik mi vydrželo masky, ale zajímá Vás spíše to, zda šampón s kondicionérem vůbec fungují a ANO FUNGUJÍ. Byla jsem naprosto nadšená, protože já moc takovýmhle přípravkům nevěřím, i když jsem jich plno vyzkoušela a pevně věřila, že mi vlasy narostou, během chvíle.
Už po dvou týdnech používání jsem viděla rozdíl.
Kdybych si měla "měsíční kůru" objednat, tak bych asi hooooodně váhala, jestli ano nebo ne, protože tahle sada stojí okolo 2 tisíc. A ještě bych nevěděla, jestli to opravdu funguje a nebo ne. Nejspíš bych raději čekala, až mi vlasy narostou "normálně", bez nějakých pomocníků a 2 tisíce bych raději dala do kasičky, kam se mi poslední dobou moc nedaří dávat peníze. Rozhodně bych doporučila koupit těm, kteří mají právě s růstem vlasů nějaké problémy ! Upřímně mi přijde líto dát 2 tisíce za "blbé šampóny", aby mi rychleji narostli vlasy, ale chápu potřeby některých, když třeba přijdou z kadeřnictví, kde chtěli odstříhat klasicky 1-2 cm a odejdou s mikádem. Tento pocit znám a v tomto případě bych dala vážně, ale opravdu vážně všechno za to, abych  měla vlasy alespoň o trochu delší. Jednou jsem se ocitla přesně v takovéto situaci. Když jsem přišla domů na internetu jsem hledala, jaké jsou nejlepší přípravky na růst vlasů a druhý den jsem šla do lékárny, kde jsem si vykoupila snad všechny pilulky / vodičky atp., které mi měly pomoct s růstem vlasů, ale bohužel :D. Takže ano, v tomto případě bych si sadu rozhodně objednala.

Sada HAIR JAZZ obsahuje - šampón, kondicionér a masku na vlasy. Tyto přípravky nemají nějak extra vůni. Když jsem používala šampón, tak stačila vážně trocha, oproti běžnému šampónu, který máte za chvíli spotřebovaný. U kondicionéru to bylo trošku jiné, ten jsem měla za chvíli fuč, protože mám delší vlasy a kondicionér se aplikoval na celou délku vlasů, kdežto šampón se aplikoval pouze na pokožku vlasů. Kondicionér a šampón jsem nechávala působit cca 3 minuty. Masku jsem si dělala pouze tehdy, kdy jsem byla ve vaně, protože tu jsem nechávala působit daleko déle ... kdybych měla všechno nechávat působit určitý čas a být ve sprše, tak za chvíli budeme mít místo přeplatků nedoplatky :DDD.
Nicméně, když jsem při vysoušení vlasů nepoužila nějaký svůj přípravek, který běžně používám, druhý den jsem vlasy nemohla ani za nic rozčesat, což se mi u jiných přípravků moc nestává.


 





Přikládám sem fotky, aby jste viděli, že to opravdu funguje. První fotka je v den použití, druhá fotka je přesně po 16 dnech, další fotky už nemám, protože jsem si vážně musela nechat ostříhat vlasy o 1 cm, už jsem se na to nemohla dívat. Ale myslím, že úplně stačí fotka po 16-ti dnech :). Za mně rozhodně DOPORUČUJI. 



Vypadá to, jako kdybych měla "zuby", ale vlasy jsem měla ostříhané do oblouku. Opravdu zuby na vlasech nemám, jen je to zkrátka blbě vyfocené. Focené je to za mokra naschvál.:)

1 komentář:

  1. Teda je to pekne drahé, ale pro některé se to určitě vyplatí, ta změna tam opravdu je! :) jinak neznáš nějaký přípravek na vlasy, aby byly více husté?

    OdpovědětVymazat