8. října 2016

Podzimní inspirace / #OOTD ...

... dneska byl po hoooodně dlouhé době víkend, na který jsem neměla žádné plány. Ráno, když jsem vstala, tak jsem si udělala čaj a řekla jsem si, že budu číst ... jenže čtení mě po chvíli přestalo bavit. Přemýšlela jsem, co budu dělat, protože prostě neee, nechci být doma, chci něco dělat, doma bych se unudila ... žádné plány, opravdu nikdo nikam ??? Ale přece jenom se něco našlo. Už dlouho tu nebyl žádný outfitový článek, tak jsme se s kamarádkou rozhodly, že vyrazíme na kafčo / nákupy a fotit. Dnešní den mě zase stál taaaaakových peněz. Zase jsem utrácela, ale ta vesta o boooožeee, ta byla prostě MUST HAVE a svetřík ?? No dobře, ten byl za dobrou cenu a proto jsem si ho musela koupit. Ještě jsme navštívily parfumérii, ve které jsem si vybrala úplně úžasnej parfém, ale tak třeba příště. Však mě znáte a pro ty, kteří mě neznají, tak ano, JSEM SHOPAHOLIC !!!

Večer mě ještě čeká možná kino a nebo jen takové to posezení u skleničky :). V kině jsem nebyla tak sto let. Ne, to zase přeháním :D, ale vůbec si nevybavuji, na čem jsem byla a kdy jsem v kině byla naposled ... "asi už 5 minut tu sedím a přemýšlím, na čem jsem byla v kině" ... "neee, nemá to cenu, stejně na to asi nepřijdu, ale zajímá mě to" ... "no dobře, fakt na to prdím, bych tu byla do zítra a stejně bych si nevzpomněla".

Teď se tak válím u krbu, je mi příjemně, zatímco venku je nechutný déšť, který na tom podzimu fakt nesnáším. Ano, opravdu je i něco, co na podzimu nesnáším. Teď se asi rovnou vrhnu na ty fotky.

Kdyby jste se ptali, proč mám pořád v rukou ty listy, tak za 1) prostě podzim a za 2) nahrávaly jsme s aplikací boomerang videa. Jedno video jsem sdílela na instagramu, tak se můžete mrknout.




"počkej, nefoť mě" :DDD


"počkej, já ti to první musím vysvětlit..." :DDD

Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

Žádné komentáře:

Okomentovat