17. října 2016

Podzimní nákupy ...

... jsem šťastná - nakupuji
... jsem smutná - nakupuji o to víc
... nemám co dělat - nakupuji
... jdu na kafe - stejně si něco koupím na sebe
NÁKUPY PROSTĚ LÉČÍ :D, pak se nemám divit, že jsem pořád bez peněz a na výplatu čekám, jako na smilování :D ...

Vy jste si vážně ještě nezvykli, že já pořád nemám, co nosit, i přesto, že mi skříň praská a pořád doufám, že přijde někdo s tím, že skříně budou jednoho dne nafukovací ... kdybych alespoň mohla mít kabelku, jako Hermiona, do které dám úplně všechno. Určitě víte o čem mluvím.


Poslední nakupování hadříků bylo minulou sobotu. A to jsem si vážně nechtěla nic kupovat. Vážně, věřte mi. Původně bylo v plánu jít jen na oblíbený chia puding a velké latté do Lagarta. Plán se nějak zvrtl a vydali jsme se po obchodech, sakra ... hned na začátku mě zaujala hnědá vestička. Do kabinky jsem si brala hnědou a bílou. Následovalo 20-ti minutové dilema, zda si mám vzít tu a nebo tu. Na začátku vyhrávala bílá a ve výsledku jsem si odnesla hnědou. No ale řekněte, není hezká? Je úplně boží. Ten večer jsem šla ještě ven, takže určitě víte, co jsem měla na sobě. Ano, hádáte dobře.

V druhém obchodě jsem si říkala, jak musím přestat utrácet, že s takovou nic moc nenašetřím. Navíc se blíží Vánoce ... možná bych pomalu na ty Vánoce mohla něco nakupovat, aby mě to pak nezrujnovalo. Když jsem vešla do obchodu, viděla jsem svetřík, který byl poměrně levný. Řekla jsem si, že si ho JEN vyzkouším. Moc se mi líbil.  Přicházelo 10-ti minutové rozhodování, zda si ho vzít a nebo ne. Svetrů mám doma ažaž, ale žádný, jako tenhle ... ano, zase hádáte správě, odešla jsem ihned ke kase a svetřík jsem si koupila. Celá happy, že mám zase něco nového v mém šatníku. Ten den, co jsem přijela domů, jsem stihla vyházet půlku skříně, protože už jsem to vážně neměla kam dávat.

Podkolenky a čepice ??? To Vám přece na podzim ve skříni nesmí chybět. Podkolenky jsem si poslední dobou strašně oblíbila, ale ... "neměla" jsem žádný vršek, který by se k nim hodil a tak jsem si zkrátka koupit ty krásné šedé šaty.
... jeden den jsem si je koupila a večer, když jsem odcházela z domu měla jsem je na sobě. KLASIKA. Prý mi to v nich moc slušelo, tak jsem byla ráda, že koupě k "něčemu" byla :). Nééé, vážně jsem je nekupovala kvůli tomu, abych si je večer vzala na sebe. No, i když možná trochu ano. Zprvu jsem si je kupovala proto, že když jsme jeli ráno do Ústí tak byla strašná zima a já byla dost nabalená, protože jak víte, tak mi je pořád zima. Jenže v průběhu dopoledne se strašně oteplilo a já si MUSELA koupit něco, co se mi bude zrovna k outfitu hodit a co si tak budu moct vzít hned na sebe.
Takže po zaplacení šatiček, jsem šla na záchod, kde jsem se převlékla.

Košile miluju. Ne, že bych jich měla plnou skříň, spíš mám dvě maximálně tři které strašně ráda nosím a tuhle červenou jsem musela mít, protože je prostě skvělá a miluji kombinaci červené a zlaté.

Teď mě tak napadlo, že jsem nevyfotila kalhoty / boty / tričko / tílko, co jsem si koupila v týdnu, tak příště.









Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

4 komentáře:

  1. Ten kabátek s kožíškem je nádhernej. Koukala jsem na podobný, ale rozmyslela jsem si to. Příště už tu chybu asi neudělám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Juj tá košela a svetríky su supeer... :) tiež mám čosi podobné, ako más ten kabátik s kožúškom. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Najviac ma zaujala tá košeľa a tá úžasná čiapka :) .Tie detaily vpredu tú čiapku tak obzvláštňujú a musím povedať ,že aj mňe by sa taká zišla :D .

    OdpovědětVymazat