2. listopadu 2016

DIY inspirace - podzimní dekorace ...

Ano, já vím, že Vy všichni už víte, že miluji podzim. Dneska Vám řeknu, co dalšího na podzimu mám ráda. Přicházím s článkem z tak trochu jiného soudku. Ani nevím, jestli jsem už nějaký takový článek s DIY psala. Tím, že mám ráda podzim, tak mě na něm baví i to, jak si to doma můžu udělat hezké a tím hezké myslím zútulnit a mít i doma tak trochu podzimu. Takovéhle DIY mě baví.
Dneska rozhodně jednoduché, tak se na to rovnou vrhneme, ne ?! :) Když přes léto chodíme na ranní trhy s ovocem a zeleninou, tak tam prodávají i květiny, které se dají usušit. Během léta si jich vždy pár nakoupíme a když už zkrátka nejsou k světu, tak je vyndám z vody, někam zavěsím a počkám až uschnou. Máme plnou zahradu levandulí a s těmi udělám to samé. Když už levandule začne odkvétat, tak ji zkrátka "oškubu" a nechám ji uschnout. Co dalšího potřebujeme k takové jednoduché inspiraci ? Potřebujeme nějaké vázičky a nějaký sprej (odkaz zde), který má třeba oranžovou barvu. Spreje ani nemusíte používat, ale když s mamkou děláme nějaké podzimní věnce, spreje si nakoupíme a věnec postříkáme všemi možnými barvami podzimu :). Projížděla jsem tak nějak internet, kde budu kupovat spreje, protože až budeme mít trochu víc času, tak si uděláme nějaké hezké dekorace do bytu. Můžete se mrknout na www.engelbert-strauss.cz. Já si raději něco objednám, než abych lítala po městě a sháněla potřebné věci a navíc, když bych ani nevěděla, do jakého obchodu jít :D. Nejlepší jsou tyto vázy, ve kterých je levandule, protože ta provoní celý pokoj, ve kterém vázu máte. Co bych Vám ještě tak doporučila je to, aby jste použili rukavice (odkaz zde). Zní to asi divně jakože  "proč bych měla používat rukavice sakra" ... no asi proto, že některé spreje nejdou vůbec dolů, když se zašpiníte. Na stránkách, které jsem výše zmiňovala je naleznete, takže to můžete nakoupit všechno jedním vrzem.



Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

1 komentář:

  1. Aj ja mám strašne rada jeseň a naozaj super nápad!Musím povedať,že aj celkový blog sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat